Subject: FW: Lageda ristumiskoht
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 13:55:43 +0200

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, December 12, 2024 1:22 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Lageda ristumiskoht

Tere, Krista

Saadan manusena Lageda mahasõidu eskiisi, mida telefoni teel saime põgusalt 
arutada. Palun vaadake see koos allolevate selgitustega üle ja kui see võiks 
üldjoontes sobilik olla, siis saame selle kohta juba korrektse 
projektlahenduse koostada. Küsimuste või täpsustuste korral võtke palun 
ühendust.

Selgitused:

*	Mahaõit tehtud kitsamaks. Laius 6,0m. Platsi omanikule on see lahendus 
vastuvõetav.
*	Kesksaart ei ole projekteeritud.
*	Tallinna poolne katte serv on paika jäetud. Samuti ka Tallinna poolne 
pöörderaadius, mis on vajalik ja piisav pöörde sooritamiseks.
*	Idapoolset raadiust vähendatud 8,0m-ni, millega on võimalik kogu mahasõitu 
kasutades pööret sooritada.

Tervitades

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.